sunnuntai 27. tammikuuta 2013

anna ღ

heissan ♥ !

tääl kirjottelee nyt siis anna. oon syntyny vuonna -99 ja mul on semmoset suklaanruskeet normipituset hiukset. harrastan näyttelemistä, valokuvausta (samassa taidekouluryhmässä ku nora) ja kesäsin golfii. vapaa-ajalla mä hengaan kavereitten kanssa, kuvailen, dataan ja fangirlaan one directionin takii ♥ ja kyllä, olen directioner, deal with it.

teitä ei varmaankaa kiinnosta mun lempiruuat, -kukat, -värit ja -vaatemerkit, ni jätän ne tält kerralt pois. ilmotan vaan, että mulla on myös oma blogi annnaaw.blogspot.fi 



tänää ellen oli meil yötä. me herättiin joksus kahdelttoista ja mentii kuvailemaa.



addu tuli meil neljäks ja me vaa chillattii ja suunniteltii sitä helsinki-matkaa (mennää 1D-flashmobii 2. helmikuuta). sit addun piti lähtee ja oon nyt notkunu koneel postaamassa molempii blogeihi ja muokkaillu kuvii.

- anna x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti