sunnuntai 27. tammikuuta 2013

nora

moi (:


N: mun nimi on siis nora ja oon 13 vuotta "vanha". mulla on kastanian ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät. mun harrastuksiin kuuluu sulkapallo, tennis, taidekoulu, orkesteri, teoria & viulun soitto. vapaa-ajallani tykkään kuvailla (mulla on nikon d3100), olla kavereiden  kanssa ja tietenkin bloggailla. mun lempiruoka on pasta arrabiata ja mun lempiväri on kirkkaan keltainen :D

mun perheeseen kuulun minä, mun äiti & isä ja kani.



tperjantaina oon ollut celinan kanssa kaupungilla ja me ostin semmosen ihan normaalin mustan t-paidan ja sit me käytiin viel subwayssä. me lähdettiin sit viideltä ja mää menin bussilla kotiin. eilen mää menin kattoo hobittii ja sen jälkeen syömää martinaa. en sit oikee enää oo tehny mitää muuta paitsi et kävin tänään uimassa ammulla ja koko uimahalli oli täynnä :o

 xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti